knolselder uitgeplant

Van de zaadjes die ik in februari aan de verwarmde grond heb toevertrouwd, hebben uiteindelijk slechts vier planten overleefd. Dit is volledig mijn eigen fout. Ik was een aantal dagen vergeten om de nog zeer kleine plantjes water te geven met als gevolg dat een twintigtal plantjes verdroogd waren.

De plantjes staan nu in de volle grond om tegen oktober te worden geoogst. Gelukkig heb ik nu nog een aantal extra planten gekregen die ik zo snel mogelijk moet uitplanten.

knolselder

Geef een reactie

